maanantai 14. joulukuuta 2015

Kromi

Oon jo kauan sitten lukenut netistä kromin helpottavan laihdutusta ja varsinkin näläntunnetta ja makeanhimoa. Mulla on purkki kromia ja olen vähän jo kokeillut sitä. Ja tuntui ainakin auttavan sinä päivänä jona kokeilin ja nyt kyllä alan syömään säännöllisesti sitä, vaikka oikeesti mä olen tosi huono syömään pillereitä..
Mä oon vaan niin kyllästynyt olemaan läski, miks en vaan vois laihtua vaikka yritän? Oon monta iltaa itkenyt itteni uneen, miks mulla pitää olla syömishäiriö? Olis mielummin vaikka anoreksia eikä BED...

Ajattelin muutaman viikon jälkeen laittaa tänne kromipäivitystä. Aattelin myös aina postauksen yhteydessä kirjottaa tähän loppuun ruokapäiväkirjan päivältä. 


Kaks leipää ja teetä
Kanasalaattia
Kahvia (ja siinä tuli mukana suklaa jonka söin hyi)
Kanaa ja riisiä
kaks ruisleipää ja kananmuna

Tänne saa muuten kommentoida omia tarinoita, mielipiteitä, ideoita, tsemppauksia yms mitä vaan, mä juttelen tosi mielelläni :)

1 kommentti:

  1. Hei! Täällä 24 vuotias bediä sairastava nainen.kärsin aivan samojen ongelmien kanssa. Miltä von tuntunut..toimiiko tuo kromin syönti edes makeanhimoon?
    Kaikkea hyvää toivon sinulle ja edistystä sairauden kanssa! ♡ meitä on paljon!

    VastaaPoista