maanantai 30. marraskuuta 2015

BED

Aina kun luulee asioiden olevan hyvin, äkkiä saattaa tajuta että ei ne asiat ole niin hyvin kun luulisi. Joku asia hallitsee elämää ja tekee sun ajatuksista helvettiä. Ruoka. Syöminen. Ruuan ajattelu. Ahmiminen. Laihduttaminen. Ulkonäkö.

Mä olen jo niin kauan halunnut olla laiha, mut ei siitä tuu mitään. Mä syön terveellisesti ja laihdutan, teen hulluna töitä hyvän kropan eteen. Sitten tulee taas päivä kun mä ahmin ja sitä samaa jatkuu ja jatkuu ja oon niin lopussa siihen. Kaikki tietää että mulla on tavotteita, ollut jo monta kuukautta. Mut mitään ei vaan tapahdu. Ei se johdu itsekurista, vaan siitä että mä en pysty kontrolloida syömistäni. Mun elämä pyörii ruuan ympärillä. Toivon että kello olis jo 22, että voisin vaan mennä nukkumaan, ettei tarvis syödä enää. Mä en pysty lopettaa sitä. Joko mä treenaan hulluna ja en syö. Tai treenaan hulluna tai vähemmän, mutta syön senkin edestä. Miks tää paska ei jo lopu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti